Friday, July 20, 2012

Ahlan Wa Sahlan Ramadhan Al Mubarak









Sebulan dua nie, aku di uji oleh yg Esa..
Hati, cemburu.. mereka berangkat..
Ramadhan bulan yang rahmat dan berkat..
Kenapa ku begini..

Sebulan dua nie, aku di uji oleh yg Esa..
ramai sahabat masih bermimpi..
dunia di sanjung sehingga tinggi..
sehingga pencipta di ketepikan...

Ya Allah...
ku menanggis...
ku sedih..
aku merindui mu...

Ya Allah...
Selamatkan umat akhir zaman..
Hidayat.. Ya Allah... Hidayat seluruh alam
Keluarga ku, Keturunan ku, Sahabat ku, Jiran ku... semua hamba mu Ya Allah...

Aku tidak mampu...
Aku tidak bermaya..
Engkau yang berkuasa... Ya Allah...

Air mata sahaja yang ku mampu...



Coretan ku... 29 Julai 2012


Azam ku 2012
- 3 Hari Masturad bulan Ramadhan
- 10 Hari Akhir Ramadhan
- 4 Bulan IPB

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...