Friday, July 20, 2012

Tempat, tempat yang aku lalui.. Insyallah..



Highway Lekas



Salah satu fav highway.. Hebat Allah Ta'ala..
indah..











Segamat


Stesen Keretapi Bahau, N. Sembilan





nie salah satu tempat aku pi pekena mee goreng.. dengan Izin Allah, sedap.. tapi masa makan tu lak... kita ditemani mahkluk lain lak... "Lalat"..









Stulang, Johor




Jalan-jalan cari makan.. masa nie, aku di area johor
ada penghataran routine bulanan.. jadi lepas mlm tu
gi pekena makan ler.. otak-otak ker.. tauhu bakar ke.. JANJI HALAL








Banting, Selangor




nie, masa aku gi buat penhantaran barang di Gold Cost Morib... pas tue singgah lah jap kat pantai nye..








Jelapang, Ipoh





Jalan-jalan sampai ipoh.. gi hantar barang (routine bulanan)









Glenmarie, Shah Alam


Salah satu tempat penghataran aku..
macam-macam... pening










Plaza Perangsang, Shah Alam




pun sama.. Salah satu tempat penghataran aku..










Stesen Bas Kuala Pilah, N.Sembilan






Kadang-kadang masa lalu sini, singgah jap.. pekena cendol..






P.Pinang



Piii... haha..
hebat Allah Ta'ala









Terengganu



gi gak...













Haa.. nie yg selalu aku pegi... MEMANG BEST DAN TENANG...


Mahala ku.. Surau Al Amin, Cempaka 2 / Rose Mewah














Dan impian aku... tersangat-sangat.. 
(tahun depan)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...